جنگ رسانه‌ای را باور کنیم

رئیس سازمان بسیج گفت: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به موقع و تهاجمی است. سردار غیب پرور در مراسم افتتاحیه همایش اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج که با حضور ۱۰۰ تیم سه نفره از ۳۲ استان اظهار داشت: امروز به فضل الهی آنچه که […]

رئیس سازمان بسیج گفت: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به موقع و تهاجمی است. سردار غیب پرور در مراسم افتتاحیه همایش اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج که با حضور ۱۰۰ تیم سه نفره از ۳۲ استان اظهار داشت: امروز به فضل الهی آنچه که انتظار داشتیم به دست مجموعه جوانی در حال تحقق است.

به گزارش حرف، رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: تولیدات دیجیتال موضوعی است که نباید از آن غفلت کرد و اگر بسیج به این عرصه وارد نشود دیگران جای آن را می گیرند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: فضای مجازی می تواند یک فرصت فوق العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به موقع و تهاجمی است.غیب پرور با بیان اینکه حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی یک حرکت تهاجمی خواهد بود، گفت: این راهبرد ماست و در این عرصه که یک عرصه جدی است نباید دچار تفرق باشیم شبکه سازی و انسجام بخشی از اجزای لاینفک است.

وی عنوان کرد: در کنار وجود این لشکر سایبری لشکر کارآمد هرکس باید رسالت خود را بشناسد و بداند در چه عرصه مهمی قرار گرفته چرا که دشمن با یک ساز و کار کامل وارد این عرصه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: جنگ رسانه‌ای را باور کنیم که در بسیاری از تحولات دنیا این فضای مجازی است که جریان سازی می کند مثلا ترامپ پیروزی خود را مدیون جریان مجازی می داند و نه جریان نشریه ای.

غیب پرور با بیان اینکه هدف اصلی از این تجمع دو روزه اعلام موجودیت یک شبکه سازی و یک رقابت است، عنوان کرد: که در ادامه در سه بخش محورهای مسابقه اعلام می شود و ما تک موضوعی کار نخواهیم کرد که با تولیدات بیشتری مواجه شده و هم دست شرکت کنندگان باز است.

غیب پرور، رقابت را در سه محور انیمیشن، بازی و تولید نرم افزار اعلام کرده و گفت: در بخش انیمیشن روی دو نکته در قالب یک عنوان تاکید می شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمریکاست، باید بدانیم که افول آمریکا قطعی است و از همین جهت موضوع انیمیشن نقش جوانان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات آمریکا موضوع این بخش اعلام می شود.

وی افزود: در بخش بازی هم باز به نقش جوانان تاکید داشته و موضوع تولید محتوا در این بخش جوان و مقاومت اعلام‌ می‌شود.رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بخش نرم افزار هم باید تولیدات اثر بخش تولید شود که بر اساس شعار سال و تاکید رهبری بر موضوع حمایت از کالاهای ایرانی موضوع این بخش هم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته شده است.

غیب پرور تصریح کرد: باید در نظر داشت حضور جوانان مومن در عرصه فضای مجازی و اهمیت آن کمتر از حضور جوانان در دفاع مقدس نیست و دستاوردهای حضور موثر در این عرصه میتواند به پیروزی های بزرگی منجر شود.