جنبش هواداران نساجی برای حمایت از عباس‌زاده

پس از انتقاداتی که از سوی برخی هواداران به این مهاجم شده، در بسیاری از صفحات مجازی کاربران نساجی‌چی، برای حمایت از محمد عباس‌زاده، پست‌ها و استوری‌های‌شان را به این بازیکن اختصاص داده‌اند. محمد عباس‌زاده کاپیتان نساجی که محبوبیت عجیبی میان هواداران این تیم دارد، بعد از اینکه پنالتی‌اش را در بازی جام حذفی مقابل […]

2

پس از انتقاداتی که از سوی برخی هواداران به این مهاجم شده، در بسیاری از صفحات مجازی کاربران نساجی‌چی، برای حمایت از محمد عباس‌زاده، پست‌ها و استوری‌های‌شان را به این بازیکن اختصاص داده‌اند.

محمد عباس‌زاده کاپیتان نساجی که محبوبیت عجیبی میان هواداران این تیم دارد، بعد از اینکه پنالتی‌اش را در بازی جام حذفی مقابل سپاهان از دست داد، از سوی برخی هواداران مورد انتقاد قرار گرفت.

به‌دنبال اتخاذ تاکتیک دفاعی جواد نکونام سرمربی نساجی در ۸ هفته نخست لیگ برتر، کمترین توپ‌ها به عباس‌زاده رسید و تمرکز نساجی بیشتر روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی بود؛ با این وجود این مهاجم موفق به دو بار گلزنی و همچنین دو بار به لرزه درآوردن تیرک از روی ضربات ایستگاهی شده است.

عباس‌زاده در طول دوران بازیگری‌اش افتخاراتی چون دو فصل به‌عنوان آقای گل لیگ آزادگان فصل ۹۱ ـ ۹۲ (۱۸ گل) و فصل ۹۵ ـ ۹۶ (۲۴ گل)، کسب عنوان بازیکن پدیده لیگ برتر فصل ۹۲ ـ ۹۳، بهترین میانگین گلزنی در تاریخ فوتبال ایران (۱ گل در هر بازی)، بهترین گلزن تاریخ باشگاهی فوتبال ایران (با زدن بیش از ۵۰ گل)، سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ باشگاهی ایران (با زدن ۳ گل در ۶ دقیقه در بازی نساجی مازندران با صبای قم) را در کارنامه دارد.

شعارهای معروف هواداران نساجی «شاه شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳، تو پادشاهی دادا» همواره در بازی‌های نساجی در استادیوم شهید وطنی برای او سر داده می‌شود؛ به‌نوعی می‌توان گفت تنها کسی که بعد از نادر دست‌نشان توانسته در بین هواداران پرشور نساجی محبوبیتی تاریخی کسب کند، محمد عباس‌زاده است.

عباس‌زاده در فصل ۹۵ ـ ۹۶ لیگ آزادگان، زمانی که نساجی به بحران مالی خورده بود و توان خرید حتی آب معدنی را نیز نداشت، علی رغم پیشنهادات چندصدمیلیونی در نیم‎فصل، حاضر به ترک نساجی نشد و همین موضوع باعث شد در دل هواداران جا باز کند.

در بازی هفته گذشته جام حذفی نساجی در مقابل سپاهان، با اینکه جواد نکونام سرمربی نساجی در گفت‌وگویی قبل از بازی از سرماخوردگی شدید عباس‌زاده و جای نگرفتن او در لیست خبر داده بود اما ضمن اینکه در روز بازی او را در لیست قرار داد، در دقیقه ۷۰ او را به میدان آورد و همچنین زدن یک ضربه پنالتی را نیز به او سپرد که این اتفاقات به‌نوع خود نیز جای سؤال دارد.