ثبت 200 هزار تخلف سرعت در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: طی 9 ماهه امسال حدود 200 هزار تخلف سرعت توسط دوربین‌های جاده‌ای در راه‌های مازندران به ثبت رسیده است. به گزارش حرف، علیرضا قدمی اظهار کرد: باتوجه به بارش برف و باران در این فصل از سال تیم‌های طرح زمستانی به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی جاده‌های مازندران حضور دارند. […]

n82843179-72202108

رئیس پلیس راه مازندران گفت: طی 9 ماهه امسال حدود 200 هزار تخلف سرعت توسط دوربین‌های جاده‌ای در راه‌های مازندران به ثبت رسیده است.

به گزارش حرف، علیرضا قدمی اظهار کرد: باتوجه به بارش برف و باران در این فصل از سال تیم‌های طرح زمستانی به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی جاده‌های مازندران حضور دارند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ریزش سنگ و رانش معمولا در فصول سرد سال پدیده‌ای طبیعی است، تصریح کرد: لازم است رانندگان از محورهای کوهستانی مازندران بااحتیاط تردد کنند تا دچار حادثه نشوند.

این مسؤول با بیان اینکه انسداد شبانه محور کندوان از روزهای پایانی مهر ماه آغاز شده تا 20 اسفند ماه ادامه دارد، اظهار کرد: این محدودیت از ساعت 21:30 دقیقه تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه به‌جز روزهای تعطیل اعمال می‌شود که در مدت اجرای محدودیت هراز و سوادکوه به‌عنوان محورهای جایگزین اعلام شدند.

قدمی با اشاره به ثبت بیش از 300 هزار مورد تخلف سرعت سال گذشته توسط دوربین‌های جاده‌ای در مازندران، بیان کرد: طی 9 ماهه امسال نیز حدود 200 هزار تخلف سرعت توسط دوربین‌های جاده‌ای در راه‌های مازندران به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: موضوع جالب در این زمینه اینکه برخی از رانندگان قبل از رسیدن به این دوربین‌ها سرعت خود را کم کرده ولی باید بدانند این دوربین‌ها هوشمند و فاصله را نیز محاسبه می‌کنند بنابراین مهم‌ترین توصیه ما به رانندگان توجه به سرعت مطمئنه است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.