تکمیل پروژه‌های ناتمام ورزشی طی 2 سال آینده

وزیر ورزش و جوانان گفت: می‌خواهیم طی 2سال آینده پروژه‌های نیمه تمام ورزشی که از 15 سال گذشته تاکنون به سرانجام نرسیدند را به پایان برسانیم. مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره محله پایین بازار این شهرستان، اظهار کرد: برای حضور در همایش مدیران کل ورزش و جوانان کشور به مازندران […]

1

وزیر ورزش و جوانان گفت: می‌خواهیم طی 2سال آینده پروژه‌های نیمه تمام ورزشی که از 15 سال گذشته تاکنون به سرانجام نرسیدند را به پایان برسانیم. مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره محله پایین بازار این شهرستان، اظهار کرد: برای حضور در همایش مدیران کل ورزش و جوانان کشور به مازندران سفر داشتم و توانستم در این فرصت از چندین پروژه نیمه تمام استان با همراهی معاونان این وزارتخانه بازدید کرده و از کمبودهای آنها آشنا شوم.

وی افزود: وضعیت ورزش مازندران بسیار خوب است و با استفاده از منابع وزارت ورزش و جوانان و منابع مشترک از سوی استان می‌توان کمک زیادی به ورزش کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه می‌خواهیم طی دو سال آینده پروژه‌های نیمه تمام ورزشی که از 15 سال گذشته تاکنون به سرانجام نرسیدند را به پایان برسانیم، تصریح کرد: در برنامه داریم تا اماکن ورزشی نیمه‌تمام، استادیوم‌های ورزشی و زمین‌های چمن که مدت زیادی عملیات آنها به طول انجامید را به سرانجام برسانیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه تعدادی سالن‌های ورزشی 6 هزار نفره، استادیوم‌های ورزشی، استخر و پیست دوچرخه‌سواری پروژه‌های نیمه تمام است، ادامه داد: این پروژه‌ها با برنامه‌ریزی و رویکرد دولت و حمایت رئیس جمهور از ورزش در ابعاد مختلف تا پایان دولت جاری بهره‌برداری می‌شوند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، محمد اسلامی استاندار مازندران، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسؤولان استانی و شهری وزیر ورزش و جوانان را در این مراسم همراهی کردند.

شهردار آمل در حاشیه برگزاری مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی محله پایین بازار این شهرستان، اظهار کرد: از سال‌های گذشته تاکنون تلاش شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بر آن بوده تا به محلات مختلف با نگاه یکسان نگریسته شده و به آنها توجه شود.

احمد امیرسلیمانی افزود: سالن ورزشی محله پایین بازار چند منظوره بوده و بیشتر با هدف فعالیت ورزش‌های توپی همانند والیبال و فوتسال در آینده نزدیک با پیش‌بینی اعتبارات لازم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: زمین این پروژه ورزشی حدود 2 هزار متر مربع بوده که سالن ورزشی در یک طبقه به مساحت حدود یک هزار متر مربع با تعیین نقشه احداث می‌شود.

شهردار آمل با پیش‌بینی افتتاح پروژه تا دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی سال جاری، گفت: این پروژه ورزشی با همکاری و حمایت شهرداری آمل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل برای بهره‌برداری همشهریان احداث خواهد شد که برای آن 2.5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.