تهمت به تولید ملی در برنامه دورهمی

  میهمان این سری از برنامه دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری؛ میترا حجار بازیگر خوب و با اخلاق کشورمان بود.جدا از فعالیت های مفید و قابل تحسین این بازیگر در عرصه محیط زیست، سخنانی از زبان او در برنامه پرمخاطبی مانند دورهمی بیان شد که به دور از انصاف بود.میترا حجار یکی از […]

یادداشت

 

میهمان این سری از برنامه دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری؛ میترا حجار بازیگر خوب و با اخلاق کشورمان بود.جدا از فعالیت های مفید و قابل تحسین این بازیگر در عرصه محیط زیست، سخنانی از زبان او در برنامه پرمخاطبی مانند دورهمی بیان شد که به دور از انصاف بود.میترا حجار یکی از دلایل گیاه خواری خود را ناسالم بودن مرغ  به خاطر استفاده تولید کنندگان از قرص و داروهایی در فرایند تولید مرغ دانست! حتی در ادامه از اینکه روی میز آب معدنی نبود ابراز خوشحالی کرد و تلویحا نحوه بسته بندی آب معدنی را موجب بروز بیماری در بین مردم دانست! دلیل این ادعای وی نیز مشاهده یک فیلم از نحوه تولید بطری آب های معدنی بود که به زعم خودش غیر بهداشتی است!حتی بارها از مردم خواست از مصرف گوشت قرمز پرهیز کنند چون تولید گوشت قرمز بسیار آب بر است!

خانم حجار ابتدا باید پاسخ دهد چگونه به این نتیجه رسیده که در تولید گوشت سفید، تولیدکنندگان از مواد مضر استفاده می کنند؟ آیا به دور از انصاف نیست که نظر شخصی خود را که پایه و اساس علمی آن نیز مشخص نیست در یک برنامه پر مخاطب آن هم ضد تولید داخلی که موجب اشتغال ده ها هزار نفر شده، بیان کنیم؟نکته دیگر اینکه چگونه وی با مشاهده یک فیلم کوتاه که باز هم پایه و اساس علمی آن مشخص نیست به غیر بهداشتی بودن بطری های اب معدنی پی برده است؟؟ آیا این سخنان تهمت به تولید داخل نیست؟آیا بیان چنین سخنانی در یک برنامه پر مخاطب آن هم توسط یک بازیگر محبوب موجب مخدوش شدن چهره تولید داخل نمی شود؟

امید است به این پرسش ها پاسخ درستی داده شود.

حسین زحمتکش