تداوم اجرای محدودیت‌های کرونایی در مازندران

سرپرست پلیس راه استان مازندران از تداوم اجرای محدودیت‌های کرونایی در راه های مواصلاتی استان خبر داد. هادی عبادی با اشاره به تداوم اجرای محدودیت‌های کرونایی در راه های مواصلاتی استان مازندران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور ها و عادی و روان گزارش شده و وضعیت جوی نیز ابری آفتابی است. وی […]

سرپرست پلیس راه استان مازندران از تداوم اجرای محدودیت‌های کرونایی در راه های مواصلاتی استان خبر داد.

هادی عبادی با اشاره به تداوم اجرای محدودیت‌های کرونایی در راه های مواصلاتی استان مازندران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور ها و عادی و روان گزارش شده و وضعیت جوی نیز ابری آفتابی است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲۶ دستگاه اعمال قانون شدند و  هزارو  ۳۳۶دستگاه نیز به مبدا بازگردانده شدند.

 سرپرست پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰، ۶۸  هزارو ۶۷۲ دستگاه اعمال قانون شدند و ۳۵ هزارو ۷۸۴ دستگاه نیز به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی با اشاره به اینکه این شرایط منع آمدوشد همچنان ادامه دارد،خاطرنشان کرد: افرادی که قصد ورود به استان دارند به دلیل شرایط قرمز کرونایی از ورود به مازندران پرهیز کنند، در غیر این صورت  در بدو ورود راه های مواصلاتی با اعمال قانون بازگردانده  می‌شوند.

وی گفت: در ساعت ۲ بامداد روز گذشته به دلیل بارش باران در محدوده پمپ بنزین وانا سیلاب جزئی آمد که محور تک لاین شد اما در کمتر از نیم ساعت محور پاکسازی  و تردد جریان پیدا کرد.

سرپرست پلیس راه استان مازندران تاکید کرد: به دلیل اینکه در فصل تابستان و پاییز بارش های رگباری داریم احتمال ریزش و سقوط سنگ در محور ها وجود دارد، بنابراین رانندگان به نکات ایمنی توجه داشته باشند.