بیش از 660 اتوبوس ازمبدا مازندران به مرز مهران اعزام شدند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان نمود : از 10 مهر تا 6 آبان ماه سالجاری بیش از 660 اتوبوس با جابجایی بیش از 26 هزار زائرکربلای معلی از مبدا مازندران به مرز مهران اعزام شدند. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی اداره کل […]

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان نمود : از 10 مهر تا 6 آبان ماه سالجاری بیش از 660 اتوبوس با جابجایی بیش از 26 هزار زائرکربلای معلی از مبدا مازندران به مرز مهران اعزام شدند.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، علی نصیری ضمن اعلام اين خبر افزود : از این تعدادناوگان اعزامی 57 دستگاه اتوبوس برای جابجایی بیش از 2500 زائر از شهرهای مختلف استان به نجف اشرف بود.
معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت : فراهم نمودن شرایط لازم برای آموزش رانندگان اتوبوس توسط پليس راه استان درخصوص نحوه حركت،رعایت سرعت، رعايت قوانين ومقررات رانندگي در هنگام بارندگي، استفاده از رانندگان باتجربه و مجرب، استفاده از اتوبوس های با کیفیت، حضور مديران فني شركت هاي مسافربري قبل ازحركت وسايل نقليه درمحل، لغو برخي از سرويس های در بستی در صورت نیاز ، افزايش سرويس هاي اعزام و…. به مرز مهران از جمله اقدامات انجمن ها و شرکت های مسافربری بوده است که خوشبختانه اعزام زائرین به نحوه احسن انجام پذیرفت .