بهره‌برداری از استادیوم نیمه‌کاره شهید چمران آمل در سال آینده

وزیر ورزش و جوانان گفت: استادیوم شهید چمران آمل که سالیان سال نیمه کاره مانده است حداکثر در سال آینده افتتاح می‌شود. به گزارش حرف آنلاین، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران آملی، اظهار کرد: همه نقاط کشور به ویژه استان مازندران دارای مردم ورزش دوست بوده و مناطقی ورزش‌خیز هستند […]

وزیر ورزش و جوانان گفت: استادیوم شهید چمران آمل که سالیان سال نیمه کاره مانده است حداکثر در سال آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش حرف آنلاین، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران آملی، اظهار کرد: همه نقاط کشور به ویژه استان مازندران دارای مردم ورزش دوست بوده و مناطقی ورزش‌خیز هستند که استعدادهای فراوانی دارند.

وی افزود: کارنامه ورزش هر استان مدال‌آوری در مسابقات مطرح بین‌المللی، آسیایی، المپیک و میادین جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: همه رویدادهای ورزشی کارنامه خوبی را برای مناطق مختلف کشور با درخشش ورزشکاران رقم می‌زند.

این مسؤول بیان کرد: باید در زمینه استعدادیابی در کنار ورزش قهرمانی بیشتر کار شود تا به سمت شناسایی ورزشکاران توانمند رویم البته در گذشته از ورزش مازندران خبرهای بسیار خوشی داشتیم و امید داریم این خبرهای خوش را بیشتر در زمان حال و آینده بشنویم.

سلطانی‌فر با اعلام اینکه معتقدم همه جوانان کشور و جوانان این استان می‌توانند بیشتر از گذشته در رشته‌های ورزشی درخشش داشته باشند، یادآور شد: یک تیم فوتبال از مازندران بعد سالیان زیادی موفق به صعود لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد که در این رابطه از استادیوم شهر قائم‌شهر بازدید کرده و برای گسترش و بازسازی آن تصمیم‌گیری داشتیم.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه در زمینه بازسازی زمین فوتبال باشگاه نساجی با استاندار مازندران نشست داشتیم تا به صورت مشترک اقدامات خوبی در دستور کار قرار گیرد هر چند به دنبال آن هستیم که در بخش ورزش قهرمانی، ورزش همگانی، ورزش بانوان، روستاییان و عشایر اقدامات خوبی را در مدت زمان فعالیت خود به جای بگذاریم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همه مسؤولان امروزه درک صحیحی از جایگاه ورزش دارند، نمایندگان مجلس در خانه ملت همکاری و همراهی خوبی دارند و مدیران ارشد وزارتخانه‌های دیگر هم در زمینه ترقی ورزش کمک زیادی می‌کنند زیرا ورزش مهمترین ابزار برای پر کردن سالم اوقات فراغت مردم و داشتن جامعه‌ای سالم از لحاظ جسمی و روحی است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که مردم کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیاز به شور و نشاط دارند مهمترین ابزار در این بین ورزش است.

سلطانی‌فر با اعلام اینکه کلنگ پروژه‌ سالن ورزشی چند منظوره محله پایین بازار آمل امروز به زمین زده شد، بیان کرد: با قول مسؤولان این پروژه ورزشی تا دهه فجر انقلاب امسال افتتاح می‌شود.

وی با اعلام بررسی پروژه‌های ورزشی ناتمام مازندران و اتمام آن تا پایان دولت فعلی، بیان کرد: امید داریم استادیوم شهید چمران آمل که سالیان سال نیمه کاره مانده است حداکثر در سال آینده به کار خود پایان دهد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هنوز اعتبارات در سال جاری ابلاغ نشده است ولی اختصاص اعتبار لازم در برنامه‌های ما جای دارد و امید داریم در آینده نه چندان دور با تخصیص اعتبار به دستاوردهای بزرگی برسیم./فارس