بهره‌برداری از 38 پروژه راه روستایی در هفته دولت

سرپرست اداره نظارت برساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان نمود : این اداره کل در هفته دولت بیش از 52 کیلومتر از راه‌های روستایی این استان را روکش و آسفالت نمود که در این ایام افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت . مهندس نصر ضمن بيان اين مطلب […]

سرپرست اداره نظارت برساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان نمود : این اداره کل در هفته دولت بیش از 52 کیلومتر از راه‌های روستایی این استان را روکش و آسفالت نمود که در این ایام افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

مهندس نصر ضمن بيان اين مطلب افزود: مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي و به طبع تنوع فرآورده‌های كشاورزي ، مسئله راه‌های مناسب روستايي به‌منظور حمل‌ونقل هرچه سریع‌تر ، آسان‌تر و درعین‌حال ارزان‌ترین فرآورده‌ها به بازار مصرف يكي از اصلی‌ترین دغدغه‌های ذهني مسئولين استان می‌باشد.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه بيش از 7800 كيلومتر از راه‌های تحت پوشش اين اداره كل در مازندران را محورهاي روستايي در برمی‌گیرد لذا می‌طلبد تا نگاه ويژه و خاصي به اين محورها شود.

سرپرست اداره نظارت برساخت راه‌های فرعی و روستایی راه و شهرسازي مازندران خاطرنشان ساخت: با توجه به این مهم و حمایت و همدلی مسئولین امر و همکاری خوب و گسترده روستاییان اين اداره كل توانست بیش از 52  کیلومتر از محورهای روستایی این استان را بااعتباری معادل 129 میلیارد ریال روکش و یا آسفالت نماید که با توجه به محدودیت‌های اعتباری و مالی این اقدام چشمگیر می‌باشد. 

نصر آسفالت راه روستایی وانا – امیری ، آسفالت شهنه کلا – مزرس در شهرستان آمل ، آسفالت راه گرجی‌آباد و تراجی کلا ، باغدشت – فولادکلا و اسبوکلا در شهرستان بابل ، راه روستایی گواه ، محمد آباد ،متکازین – سه راهی پارچ – ولو در شهرستان بهشهر و آسفالت راه روستایی مقیم محله و خشکبور در شهرستان تنکابن و راه روستایی چالی در شهرستان عباس‌آباد ، منقارپی در شهرستان فریدون‌کنار ، راه روستایی جرکلباد و سفید چاه – وزوار در شهرستان  گلوگاه ، راه روستایی امام زاده محمود قلعه سر و گرگنج – رمدانخیل در شهرستان نکا و آسفالت حمزه ده سفلی در شهرستان نوشهر  را ازجمله پروژه‌های شاخص در این حوزه برشمرد که انشااله در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .