مانور مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در آبفار مازندران برگزار شد

مانور مدیریت بحران و پدافند غيرعامل در راستای مقابله با حوادث احتمالي و غير مترقبه و تهديدهاي ناشي از آنها با آمادگي لازم و به کارگیری تجهيزات مورد نیاز در آبفار مازندران برگزار شد. به گزارش حرف به نقل از اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ به مناسبت هفته […]

4
مانور مدیریت بحران و پدافند غيرعامل در راستای مقابله با حوادث احتمالي و غير مترقبه و تهديدهاي ناشي از آنها با آمادگي لازم و به کارگیری تجهيزات مورد نیاز در آبفار مازندران برگزار شد.
به گزارش حرف به نقل از اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مانوری به همین منظور برای مقابله با حوادث و مخاطرات احتمالی ناشی از سيل،زلزله و …. در شرکت برگزار شد.
اسدا…. نعمتی مدیر پدافند غیر عامل و مقابله با بحران شرکت در حاشیه این مانور طی گفتگویی اظهار داشت: پدافند غيرعامل يعني اينكه براي مقابله با حوادث احتمالي و غير مترقبه و تهديدهاي ناشي از آنها بتوانيم با آمادگي و تجهيزات لازم حوادث و مشكلات ناشي از آنها را مدیریت کنیم به همین منظور و با توجه به شرايط توپوگرافي استان كه مستعد سيل،زلزله،خشكسالي و…مي باشد، آزمون میزان آمادگی همکاران جهت خروج در شرایط اضطراری ناشی از وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی نظیر زلزله، آتش سوزی و نیز تمرین و ممارست گروه¬های امدادی در راستای کمک به افراد آسیب دیده به منظور کاهش آسیب¬های وارده و به حداقل رساندن تلفات مالی و جانی با آمادگي لازم و تجهيزات كامل در مرکز شرکت برگزار شد.
وی افزود: این مانور با هدف ایجاد آمادگی و افزایش توان عملیات کارکنان جهت مقابله با شرایط اضطراری و خروج سریع از اماکن،فرهنگ سازی و نهادینه کردن موضوع شرایط اضطراری ، ارزیابی همکاری کارکنان با عوامل اجرایی، ارتقاء هماهنگی و تعامل در شرایط اضطراری همچنین ارزیابی و فرهنگ سازی به منظور اهمیت مدت زمان خروج از محل و محیط کار به مکان تعیین شده در مواقع خاص و بررسی نقاط ضعف و قوت برگزار شد تا بتوانیم آمادگي روبرو شدن در شرايط بحراني واقعی را داشته باشيم.