برد ارزشمند کاله مقابل پیکان

تیم کاله در سه ست متوالی تیم پیکان را شکست داد. سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان چهارمین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر بود که کاله مازندران از پیکان تهران پذیرایی کرد.شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 […]

تیم کاله در سه ست متوالی تیم پیکان را شکست داد.

سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان چهارمین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر بود که کاله مازندران از پیکان تهران پذیرایی کرد.شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیکان تهران را شکست دادند و به سیزدهمین برد خود در این رقابت ها دست یافتند. پیکان تهران نیز نهمین ناکامی خود در لیگ برتر امسال را تجربه و به جایگاه پنجم جدول سقوط کرد. به گزارش مازندلیگ،ابراهیم فیروزی و مرتضی علایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که دو هزار و 500 تماشاگر داشت. همچنین اسماعیل صباغ و حمید حق بین به ترتیب ناظران سازمان لیگ و کمیته داروان در این مسابقه 80 دقیقه ای بودند.

اسماعیل مسافر، شاهین مظلوم، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، محمدکاظم غفاری و رضا صفایی ترکیب شروع کننده تیم کاله مازندران در این مسابقه بودند.مرتضی عهدی سرمربی تیم پیکان تهران نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب کای فوندیک، محمد فلاح، سلیم چپرلی، سیمون، فرهاد نظری افشار و پرویز پزشکی استفاده کرد.

* شرافتمندانه بازی کردیم تا حیثیت والیبال زیرسوال نرود

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت : در روزی که نتیجه برد و باخت برای جایگاه جدولی تیم ما فرقی نمی کرد، اما شرافتمندانه برابر پیکان تهران پرآوازه بازی کرد و سزاوارانه پیروز شد.

وی ادامه داد : متاسفانه در یکی دو روز گذشته حرف هایی در مورد کم کاری های احتمالی و تبانی در خصوص هر دو تیم زده شده و ما برخلاف این گفته های پوچ برخی افراد مغرض، ثابت کردیم که شرافت ورزش و والیبال را زیر سوال نمی بریم.سرمربی تیم کاله مازندران گفت : با وجود آنکه چند بازیکن تیم ما نیزبه علت مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما با نفراتی که در اختیار داشتیم با تمام توان وقدرت برابر پیکان قرار گرفتیم و والیبال باشرافتی را به نمایش گذاشتیم.