بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مراکز درمانی شرق استان

دکتر تورج اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به‌طور سرزده از مراکز درمانی بهشهر بازدید کرد. در این بازدید دکتر اسدی ابتدا با حضور در بیمارستان امام خمینی بهشهر ضمن بررسی عملکرد بخش‌های اورژانس و داخلی این با تعدادی از بیماران سرپایی و بستری گفتگو کرد. رضایتمندی بیماران، کیفیت عملکرد پزشکان و کادر پرستاری؛ممنوعیت […]

دکتر تورج اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به‌طور سرزده از مراکز درمانی بهشهر بازدید کرد.

در این بازدید دکتر اسدی ابتدا با حضور در بیمارستان امام خمینی بهشهر ضمن بررسی عملکرد بخش‌های اورژانس و داخلی این با تعدادی از بیماران سرپایی و بستری گفتگو کرد.

رضایتمندی بیماران، کیفیت عملکرد پزشکان و کادر پرستاری؛ممنوعیت ارجاع بیماران به خارج مرکز برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی؛اقامت پزشکان مقیم ، سهولت دسترسی به پزشکان آنکال و رعایت دستورالعمل‌های بیمارستانی از موضوعات مورد ارزیابی بود.

در ادامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در بیمارستان جدیدالتأسیس خاتم‌الانبیا بهشهر ضمن بازدید میدانی و بررسی وضعیت آمادگی این بیمارستان توصیه‌های لازم جهت رفع نواقص و مشکلات موجود را ارائه کرد.

گفتنی است بیمارستان جدیدالتأسیس و ۲۴۰ تختخوابی خاتم‌الانبیا بهشهر به‌عنوان مرکز جایگزین بیمارستان ۸۲ ساله امام خمینی بهشهر در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.