اولین کنگره دانشجویی دندانپزشکي شمال کشور برگزار شد

نخستین کنگره دانشجویی دندانپزشکي شمال کشور با حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان دندانپزشکی کشور با محوریت ارتودنسي، ایده‌های فناورانه در دندانپزشکي، پروتز، پريودنتيكس، اندودنتيكس، جراحي فك و صورت، ترميمي و زيبايي و علوم پايه در دندانپزشكي با هدف ارتقاء علم و دانش در سلامت دهان دندان طي دو روز در سالن مصباح مجتمع دانشگاهي پيامبر […]

نخستین کنگره دانشجویی دندانپزشکي شمال کشور با حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان دندانپزشکی کشور با محوریت ارتودنسي، ایده‌های فناورانه در دندانپزشکي، پروتز، پريودنتيكس، اندودنتيكس، جراحي فك و صورت، ترميمي و زيبايي و علوم پايه در دندانپزشكي با هدف ارتقاء علم و دانش در سلامت دهان دندان طي دو روز در سالن مصباح مجتمع دانشگاهي پيامبر اعظم(ص)  دانشگاه علوم پزشكي مازندران برگزار شد.

تعداد ۳۷۰مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که از این تعداد ۲۵۳ مقاله به‌عنوان پوستر و سخنران انتخاب شدند. از ویژگی‌های اين کنگره برگزاري ارائه پوستر به‌صورت الکترونيک بود كه سبب كاهش مصرف كاغذ جهت ارائه پوستر شده بود. همچنین برای توانمندسازی حرفه‌ای و متولوژيک دانشجويان دندانپزشکي دو کارگاه در حوزه علوم دندانپزشكي و يك كارگاه در حوزه متولوژيك برگزار شد.

برگزاری سمینار  بازآموزی با هدف ارائه آخرین دستاورد و اطلاعات روز دندان‌پزشکی همراه با امتياز بازآموزی از ديگر برنامه‌های برگزارشده در حاشيه اين کنگره بود که با حضور ۱۷۰نفر از دندان‌پزشکان استان برگزار شد.