ال برارو؛ نبرد برادران دیار تبرستان

با گذشت 20 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، این‌بار تنور داغ این مسابقات باید شاهد دربی جذاب و بسیار حساس فوتبال مازندران باشد.دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی مازندران در پایان هفته بیستم هر کدام در رتبه چهارم و سوم جدول لیگ یک قرار دارند و منتظر لغزش دو تیم […]

با گذشت 20 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، این‌بار تنور داغ این مسابقات باید شاهد دربی جذاب و بسیار حساس فوتبال مازندران باشد.دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی مازندران در پایان هفته بیستم هر کدام در رتبه چهارم و سوم جدول لیگ یک قرار دارند و منتظر لغزش دو تیم بالانشین لیگ هستند.اما این‌بار این دو تیم بالای جدول هستند که منتظر لغزش تعقیب‌کننده‌های خود نشسته‌اند.

* تمهیدات در نظر گرفته شده برای دربی مازندران

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال توضیحاتی را در مورد شرایط و تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری دربی مازندران ارائه داد.فریبرز محمودزاده درباره دیدار روز یکشنبه آینده تیم‌های خونه‌به‌خونه بابل و نساجی قائمشهر در هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال و حساسیت‌های این بازی اظهار داشت: ما، هیئت فوتبال استان مازندران و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ مکاتباتی را با اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و مقامات امنیتی این استان انجام داده‌ایم تا با توجه به حساسیت‌های این دیدار علاوه بر نیروهای انتظامی، یگان ویژه هم در این مسابقه حضور داشته باشد.

هواداران بابلی  و قائمشهری گرمابخش فوتبال هستند و به اتفاقات گذشته توجهی نداریم. مردم این دو شهر از علاقمندان فوتبال هستند و امیدواریم با مدیریت کانون هواداران دو تیم شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه از این دو تیم خوب باشیم.

*هواداران نساجی و خونه به خونه با گُل و شیرینی به استقبال هم می‌روند

با تدابیر کانون هواداران دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل برای نشاط و شکوه بیشتر شهرآورد مازندران قبل از شروع بازی با گُل و شیرینی به استقبال هم خواهند رفت.در پی علاقه و عشق بیش از اندازه هواداران این دو تیم به تیم‌های محبوب خود و کُری‌خوانی‌های فوتبالی، گاهاً این رفتارها از حد و مرز خود عبور کرده و عده‌ای نابخرد که همواره در همه ورزشگاه‌ها وجود دارند، دست به فحاشی و درگیری‌های زننده زده‌اند که چنین رفتارهایی دون شأن فرهنگ فوتبالی مازندران است.بیشتر مردم بابل و قائم‌شهر که در فاصله‌ای کمتر از 15 کیلومتری از همدیگر زندگی می‌کنند، با هم دوست بوده و بسیاری از آنها با هم نسبت فامیلی دارند و هیچ‌گونه اختلافی میان این دو شهر از ادوار گذشته تاکنون وجود نداشته است لذا هواداران فوتبال‌فهم مازندران نباید خود را بازیچه دست عده‌ای خرابکار قرار دهند و با آنها هم‌نوا شوند؛ بی‌شک دود این اختلافات فقط و فقط به چشم فرهنگ غنی و فوتبال مازندران خواهد رفت.به همین منظور کانون هواداران نساجی مازندران با مدیریت رضا نادری و همچنین کانون هواداران خونه به خونه بابل با مدیریت پیروز جغتاپور، روز گذشته طی نشستی با هم، تمامی برنامه‌ریزی‌های‌شان را برای نمایش یک رویداد پرنشاط و بی‌حاشیه انجام دادند و قرار شد تا روز بازی نمایندگانی از هواداران دو تیم با گل و شیرینی به استقبال همدیگر بروند.

*فقط به 3 امتیاز بازی مقابل نساجی فکر می‌کنم

هافبک تیم خونه‌به‌خونه مازندران گفت: شاید دربی مازندران برای خیلی‌ها حساس است اما به شخصه فقط به 3 امتیاز این دیدار فکر می‌کنم و کاری به حساسیت‌های آن ندارم چراکه این 3 امتیاز از نان شب هم برای خانه خونه ‌به ‌خونه واجب‌تر است.حنفی در ادامه افزود: از هواداران دو تیم می‌خواهم فقط تیم‌های خود را تشویق کنند تا یک بازی جذاب و بدون حاشیه را شاهد باشند.

* امیدوارم در آینده از دربی مازندران به نیکی یاد کنند

مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه مازندران معتقد است حال این روزهای تیم خونه به خونه با سرمربی جدید خوب است و این تیم می تواند با اسکوچیچ نتایج بهتری کسب کند.وی در خصوص دربی مازندران نیز گفت: بازی با نساجی نیز حساسیت‌ های خاص خودش را دارد. هواداران ما در بازی رفت خیلی اذیت شدند ولی من به شخصه امیدوارم در بابل شاهد این اتفاقات نباشیم و یک بازی بی دردسر و بی حاشیه را رقم بخورد.امیدوارم فوتبال ایران یک بازی جذاب و مهیج را از سوی دو تیم خونه به خونه و نساجی شاهد باشد و از این دربی به نیکی یاد کنند.

* فرصت پیروزی مقابل نساجی را از دست نمی دهیم

مدافع تیم خونه به خونه گفت: نساجی حریف مستقیم ما است و با پیروزی مقابل این تیم شرایط مان در جدول بهبود خواهد یافت.هخامنش در خصوص دربی فوتبال مازندران نیز گفت: برای من این بازی هیچ فرقی با سایر بازی ها ندارد و فقط تمرکز کرده ایم تا در زمین خودمان از امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم و با حمایت هواداران مان پیروز این دیدار باشیم.وی در ادامه افزود: به هیچ عنوان نمی خواهیم این فرصت خوب را از دست بدهیم و به همین دلیل با تمرکز بالا مقابل این تیم به میدان می رویم.وفا هخامنش هواداران دو تیم را به سعه صدر دعوت کرد و گفت: بابل و قائمشهر شهرهای همسایه هستند و زیبنده نیست که هواداران دو تیم به یکدیگر اهانت کنند.

*خونه به خونه و نساجی یک بازی لیگ برتری است

مدیرعامل باشگاه نساجی توضیحاتی در خصوص نقل و انتقالات و بازی با خونه به خونه بابل ارائه داد.

به گزارش مازندلیگ، علی امیری در خصوص فعالیت های این باشگاه در نقل و انتقالات و جدایی برخی بازیکنان از نساجی اظهار داشت:  تغییرات در فوتبال اجتناب ناپذیر است و هر تیمی برای تقویت خود ناگزیر به قطع همکاری با برخی و جذب بازیکنان جدید است. به شخصه اسم این اتفاق را جدایی یا لیست خروجی نمی گذارم چون با همه بازیکنانی که از جمع ما رفتند رفاقت داشته و برای آنان آرزوی موفقیت دارم. از طرفی همه اهالی فوتبال خوب می دانند خرید بازیکن در نیم فصل به مراتب سخت تر از ابتدای فصل است.

وی ادامه داد: معمولا بازیکن خوب و آزاد پیدا نمی شود یا اگر هم پیدا شود با تیمش قرارداد دارد. طبیعی است باشگاهها بازیکنان خوب و باکیفیت خود را به سایر تیم ها واگذار نمی کنند. با این وجود توانستیم خریدهای خوب و مناسبی داشته باشیم که جا دارد تشکر ویژه ای از آقایان بردبار مدیرعامل برق شیراز، درویش مدیرعامل سایپا و علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان داشته باشم که در این راه به ما کمک کردند.

مدیرعامل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: ما اصولی، درست، به اندازه نیازهای خودمان و بر اساس لیست داود مهابادی سرمربی تیم بازیکن خریدیم. خوشحالم محمد عباس زاده با عشق و تعصب فراوان و به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات نیم فصل به نساجی آمد و با گل سه امتیازی خود دل عاشقان نساجی را شاد کرد.مدیرعامل نساجی در خصوص دربی حساس مازندران عنوان کرد:اول این دیدار بی تعارف یک بازی لیگ برتری است و انتظار داریم فدراسیون و سازمان لیگ به آن به چشم یک مسابقه حساس لیگ برتری نگاه کنند.دوم بدیهی است انتخاب داور مقتدر، مطرح و با تجربه به همراه ناظران دارای تجربه کافی می تواند کمک شایانی به برگزاری خوب این دیدار داشته باشد تا خدای ناکرده حقی از تیمی ضایع نشود.سوم مطمئن هستم با تدابیر مسئولان استان، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این مسابقه با حضور تماشاگران هر دو تیم و در کمال آرامش برگزار می شود تا خدای ناکرده شاهد تکرار اتفاقات فصل گذشته در بابل نباشیم.چهارم از همه دوستان هم دعوت می کنیم به جای نفرت پراکنی میان هواداران دو تیم، بذر رفاقت و همدلی بکارند چون هر دو تیم همزبان و متعلق به یک استان هستند.و بالاخره پنجم آن که نساجی مازندران با حمایت تماشاگران با معرفت و عاشق خود فقط برای کسب برد و سه امتیاز به بابل می رود. مطمئن باشید.

* برای دربی کری نمی خوانم

مجتبی ممشلی که در نظرسنجی پیامکی برنامه فوتبال یک عنوان بهترین بازیکن ماه را بدست آورد، از مردم قائم شهر و مازندران تشکر کرد.وی در ادامه افزود: امروز هر چه دارم از محبت مردم و کمک همبازیان و مربیانم که همگی باوفا و باصفا هستند. سعی می کنم من بعد بهترین عملکرد را در نساجی داشته باشم تا محبت این عزیزان را جبران کنم.

ممشلی همچنین یادآور شد: همین توجه و لطف هواداران بالاترین و بهترین جایزه ای است که من گرفتم و واقعا برایم ارزشمند است. همیشه خودم را بدهکار و شرمنده هواداران نساجی می دانم.بهترین بازیکن ماه لیگ دسته اول حاضر نشد در خصوص دربی مازندران و بازی با خونه به خونه حرفی بزند و خیلی خلاصه گفت: این مسابقه کری خواندن ندارد و باید هر حرفی داریم در زمین بزنیم. امیدوارم هواداران دو تیم فقط تیم های خود را تشویق کنند تا در آرامش شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم.