افزایش 50 درصدی تولید عسل در گلوگاه

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه گفت: تولید عسل این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشت. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، به گزارش حرف، غلامرضا قنبری با اشاره به انجام عملیات آماربرداری زنبورستان‌های شهرستان گلوگاه همزمان با سراسر کشور در سال جاری، گفت: تولید عسل در زنبورستان‌های این […]

10
مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه گفت: تولید عسل این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشت. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران،
به گزارش حرف، غلامرضا قنبری با اشاره به انجام عملیات آماربرداری زنبورستان‌های شهرستان گلوگاه همزمان با سراسر کشور در سال جاری، گفت: تولید عسل در زنبورستان‌های این شهرستان در سال جاری در مقایسه با سال قبل رشد 50 درصدی داشت.
مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه افزود: تولید عسل این شهرستان در سال گذشته 29 تن بود که این رقم در سال‌جاری به 43 تن افزایش یافته است.
وی با اشاره به افزایش 30 درصدی تعداد کلنی‌های زنبور عسل این شهرستان در سال‌جاری، گفت: سال گذشته تعداد کلنی‌های زنبور عسل این شهرستان سه هزار و 265 کندو بوده که در سال‌جاری این تعداد به چهار هزار و 100 کندو رسید.
قنبری تصریح کرد: برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و ترویجی، حضور در زنبورستان‌ها و ارائه توصیه‌های فنی و کاربردی و افزایش سطح آگاهی و اطلاعات زنبورداران از دلایل افزایش عملکرد و تولید عسل در این شهرستان است.