افتتاح 64 امین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مازندران

شصت و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی با حضور معاون آمار و فناوری دادگستری استان، روسا و دادستان‌های این حوزه‌های قضایی افتتاح شد. به گزارش حرف، محمد علی کریمی مله معاون آمار، فناوری واطلاعات دادگستری استان مازندران در این رابطه گفت: با تلاش و کوشش همکاران قضایی 5 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر‌های آمل، […]

شصت و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی با حضور معاون آمار و فناوری دادگستری استان، روسا و دادستان‌های این حوزه‌های قضایی افتتاح شد.

به گزارش حرف، محمد علی کریمی مله معاون آمار، فناوری واطلاعات دادگستری استان مازندران در این رابطه گفت: با تلاش و کوشش همکاران قضایی 5 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر‌های آمل، بابل، بابلسرو قائمشهر افتتاح شد.

معاون آمار، فناوری واطلاعات دادگستری استان مازندران در ادامه افزود: تاکنون در استان مازندران 64 دفتر خدمات الکترنیک قضایی افتتاح و شروع به فعالیت کرده اند ، هدف اصلی دستگاه قضایی از افتتاح این دفاتر، ارائه هر چه بهتر خدمات  و همچنین دسترسی آسان ‌تر مردم در فضای مناسب به خدمات الکترونیک قضایی می‌باشد.

وی افزود: مجموعه قضایی در یک دهه اخیر با تحولات عظیمی در حوزه تکریم ارباب رجوع مواجه بوده و گام‌های بلندی در این زمینه برداشته است و کارمندان این دفاتر باید فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده و به بهترین نحو برای خدمت به مردم و افزایش رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات الکترونیک قضائی تلاش کنند.