افتتاح دفتر کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی شهرستان نور

نور-خبرنگار حرف: همزمان با ایام الله دهه فجر دفترکارگزاری رسمی تأمین اجتماعی شهرستان نور با حضور مدیر کل تأمین اجتماعی، فرماندار و مسئولان شهرستان نور به دست پدرشهید مدافع حرم، شهید جمشیدی افتتاح شد. سید علی اصغر محمودی درگفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: چهاردهمین دفترکارگزاری رسمی تأمین اجتماعی استان مازندران در شهرستان نور افتتاح شد […]

photo_2019-02-16_09-30-04

نور-خبرنگار حرف: همزمان با ایام الله دهه فجر دفترکارگزاری رسمی تأمین اجتماعی شهرستان نور با حضور مدیر کل تأمین اجتماعی، فرماندار و مسئولان شهرستان نور به دست پدرشهید مدافع حرم، شهید جمشیدی افتتاح شد.

سید علی اصغر محمودی درگفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: چهاردهمین دفترکارگزاری رسمی تأمین اجتماعی استان مازندران در شهرستان نور افتتاح شد که امیدواریم این کارگزاری سبب تسریع و تسهیل در ارائه خدمات جامعه هدف باشد .

وی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی جامعه بزرگی را تحت پوشش دارد، تصریح کرد: در مقایسه با سال 57 کل بازنشستگان استان چهارهزار و 700 نفر بود که در حال حاضر این تعداد به 137 هزار نفر رسید و تعداد بیمه شدگان از 130 هزار نفر به 630 هزار نفر افزایش یافته است.

مدیر کل تأمین اجتماعی یادآور شد :سازمان تأمین اجتماعی در کشور 42 میلیون نفر را تحت پوشش دارد و در استان مازندران از جمعیت سه میلیون و 285 هزار نفر تعداد یک میلیون و 950 هزار نفر معادل 58 درصد را تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که این سازمان 20 نوع خدمات کوتاه مدت و بلند مدت قبل از تولد تا پس از مرگ را به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه این سازمان درآمد هزینه است و در تمام دولت‌ها یار و مددکار آنها بوده است، تأکید کرد: هدف سازمان تأمین اجتماعی این است که خدمات را به در خانه‌ها و محل کار مردم ببرد تا با تسهیل و تسریع در کار افراد تحت پوشش، سبب کاهش مصرف کاغذ، ترافیک، هزینه ایاب و ذهاب و … شود.

محمودی یکی از اهداف ایجاد کارگزارها را در استان سیاست دولت در برون سپاری نام برد و افزود: بخشی از خدمات که در محل شعب تأمین اجتماعی به مردم ارائه می‌شد امروز از طریق کارگزاری تأمین اجتماعی ارائه می‌شود که درواقع برون سپاری بخشی از خدمات سازمان به بخش خصوصی است.

وی با اشاره به دفتر کارگزاری شهرستان نور تصریح کرد: مهدوی مسئول این دفتر در شهرستان نور با شرکت در آزمون توانست مجوز لازم را کسب کند که علاوه بر تسهیل و تسریع در امورمردم شهرستان سبب اشتغالزایی در منطقه می‌شود.

فرماندار نور در آیین افتتاح دفتر کارگزاری شهرستان نور اظهارکرد: تأمین اجتماعی سبب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است و با توجه به اینکه سازمان دچار چالش‌های مالی است اما بسیار خوب مدیریت می‌شود که به برکت نظام جمهوری اسلامی، خدمات و افراد تحت پوشش در جامعه گسترده شده و هرچه این خدمات گسترده شود آرامش در زندگی روزمره مردم نیز افزایش می‌یابد.

علی شادمان با تبریک به مهدوی مسئول دفتر کارگزاری شهرستان نور تأکید کرد: امیدواریم در سطح شهرستان خدمات خوبی برای مردم ارائه شود و برخورد دلسوزانه با مردم در دستور کارتان باشد.

وی افزود: مردم در زمان بیماری و مشکلات دچار نگرانی هستند که باید در برخورد با شرایط روحی و روانی مراجعه کنندگان توجه ویژه‌ای شود و امیدواریم همراه با هدف دولت که نرمش و انعطاف‌پذیری برای مردم است بخش خصوصی هم بتواند خدمات لازم را با همین روش به مردم ارائه دهد.