اعلام نتیجه آزمون تامین نیرو

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از اعلام نتیجه آزمون تامین نیرو از سوی شرکتهای پیمانکار طرف قرارداد توزیع نیروی برق مازندران خبر داد. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، محمدحسین اسدی گرجی در خصوص برگزاری آزمون که در تاریخ 11 خرداد 97 با هماهنگی انجمن […]

photo_2018-11-05_02-15-27
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از اعلام نتیجه آزمون تامین نیرو از سوی شرکتهای پیمانکار طرف قرارداد توزیع نیروی برق مازندران خبر داد.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، محمدحسین اسدی گرجی در خصوص برگزاری آزمون که در تاریخ 11 خرداد 97 با هماهنگی انجمن پیمانکاران استان و موسسه علمی کاربردی واحد مازندران ، اظهار داشت: در این آزمون از افراد فعال در بخشهای مختلف عملیاتی و اجرایی که توسط پیمانکاران و مشاوران طرف قرار داد شرکت بکارگیری می شود.
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اینکه این نیروها به عنوان پیشاهنگان فعالیت های شرکت بوده و نتیجه فعالیتشان ضمن اینکه نقش اساسی در رضایت مردم و مشترکین دارد یکی از مهمترین عوامل دستیابی به اهداف شرکت می باشد.
وی گفت:جهت ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان و وحدت رویه در نحوه تامین نیروی انسانی توسط شرکت های پیمانکار و مشاور طرف قرارداد براساس دستور مدیریت عامل پس از تشکیل حداقل 15 جلسه نسبت به تهیه شیوه نامه برگزاری آزمون، فرم های مصاحبه و غیره.. اقدام شد.
اسدی گرجی بیان داشت:پس از انجام نیازسنجی و اخذ مجوز از کمیته سرمایه های انسانی، هیئت مدیره و همچنین شرکت توانیر مقدمات لازم برای تامین 22 نفر نیرو از سوی شرکت های پیمانکاری انجام و انجمن پیمانکاران توزیع برق استان با همکاری موسسه علمی کاربردی صنعت آب وبرق واحد مازندران و با نظارت این شرکت در تاریخ 11 خرداد 97 اقدام به برگزاری آزمون با حضور 2144 متقاضی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری نمودند که پس از اعلام نتایج اولیه آزمون نسبت به انجام مصاحبه اقدام گردید و نتایج نهایی براساس 60 درصد نمره آزمون و 40 درصد نمره مصاحبه از طرف مرکز آموزش استخراج و نفرات برگزیده به ترتیب نمره به شرکت توزیع اعلام شد.
وی افزود: بدلیل عدم برگزاری آزمون نیروهای پیمانکاری در آینده نزدیک ، جهت تامین نیروهای پیمانکار براساس نیاز در بخش های قرائت و سیمبانی و ..تعدادی به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند که در صورت نیاز پس از اخذ مجوز از هیئت مدیره و توانیر معرفی و بکارگیری خواهند شد.