اشتباهاتمان را باید کم کنیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف تیم خود را به حداقل برسانیم، گفت: تیم ارومیه فراتر از بازی‌های قبلی خود بود. به گزارش حرف، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله پس از پیروزی تیمش مقابل تیم شهرداری ارومیه در آمل اظهار داشت: تیم شهرداری ارومیه در سه هفته گذشته […]

827924_967
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف تیم خود را به حداقل برسانیم، گفت: تیم ارومیه فراتر از بازی‌های قبلی خود بود.
به گزارش حرف، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله پس از پیروزی تیمش مقابل تیم شهرداری ارومیه در آمل اظهار داشت: تیم شهرداری ارومیه در سه هفته گذشته همه بازی‌های خود را واگذار کرده بود و این هفته برای جبران شکست‌های قبلی خود به میدان آمد و انصافا بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما خوشحال هستیم که در پایان این تیم ما بود که بازی را در سِت پنجم از آن خود کرد.
وی افزود: تیم شهرداری ارومیه امروز فراتر از حد انتظارات بود و با تیم دو هفته گذشته تفاوت‌های زیادی داشت اما تیم ما نیز در چندین بخش دچار ضعف‌هایی بود که باید بزودی آن‌ها را ترمیم و برطرف کنیم.
عطایی در رابطه با اشتباهات متعدد بازیکنان تیم کاله در امتیازات پایانی، بیان داشت: یکی از ویژگی‌های تیم‌های جوان و کم تجربه این است که در امتیازات پایانی دچار لغزش می‌شوند و در عملکردشان به صورت سینوسی عمل می‌کنند و ما باید این را بپذیریم اما باید همه تلاش خود را انجام بدهیم تا ضریب اشتباهات خود را به حداقل برسانیم.