استاندار مازندران؛ مردم، مطالبات خود را بیان کنند

سید محمود حسینی پور، در جمع مردم و بسیجیان شهرستان نور، گفت: مردم باید براحتی مسایل خود را بیان کنند و در اتاق هیچ مدیری نباید به روی مردم بسته باشد. ‎ سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلای نماز جمعه شهرستان نور با گرامی داشت یاد و خاطره امام […]

سید محمود حسینی پور، در جمع مردم و بسیجیان شهرستان نور، گفت: مردم باید براحتی مسایل خود را بیان کنند و در اتاق هیچ مدیری نباید به روی مردم بسته باشد. ‎

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلای نماز جمعه شهرستان نور با گرامی داشت یاد و خاطره امام شهیدان، شهدای والامقام و آرزوی طول عمر پر برکت برای رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی ) و تبریک روز بسیج مستضعفین، بیان داشت: به بسیجیان عزیز، گرانقدر و دلیر که در همه عرصه های مهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … فعال هستید، سلام می کنم و هفته بسیج را به ملت بزرگ ایران و بسیجیان سرافراز تبریک می گویم.

حسینی پور، ادامه داد: جا دارد؛ یادی کنیم از مفاخر شهرستان نور، مجاهد فی سبیل الله، شیخ فضل الله نوری و مفاخری که از جمع بسیجیان در دفاع مقدس با تاریخ سازی که برای این شهرستان کردند و با شهادت خود، جلوه های ایثار، فداکاری و رشادت این مردم غیور را در فاع از اسلام و انقلاب اسلامی برخ کشیدند و همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافع حرم که مردم بزرگوار این سامان تقدیم انقلاب کردند.

استاندار، تقدیم بیش از 600 شهید و جانبازان و آزادگان عزیز شهرستان را نشانگر ریشه های عمیق اعتقای و ارزشی مردم این منطقه دانست که از ولایتمداری و حب قلبی مردم این دیار به آل الله ( علیهم السلام ) و منویات علمای بزرگ این سامان ناشی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری،
حسینی پور با اشاره به این که امروز بسیج، شجره طیبه ای است که نه تنها در جغرافیای جمهوری اسلامی ایران بلکه در مقیاس جبهه مقاومت با سربلندی و رادمردی، در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کند، یادآور شد: حضرت امام خمینی ( ره ) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکارات حکیمانه در برابر ساختارهای رژیم گذشته، ساختارهای انقلابی را ایجاد کردند و تاسیس سپاه پاسداران یکی از آن ساختارهای متعالی است که امروز در کنار و همراه با ارتش سرافراز جمهوری اسلامی با اقتدار از کیان کشور حراست می نمایند.

وی با اشاره به این که در آغاز جنگی که صدام ملعون با پشتیبانی بسیاری از ابرقدرت ها بر مردم ایران تحمیل نمود و بخشی از خاک ایران اسلامی را اشغال کرد، هنوز ساختار کامل سپاه انسجام پیدا نکرده بود و نهاد تازه تاسیسی بود، افزود: زمانی که حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج را صادر فرمودند و بسیج وارد عرصه دفاع مقدس شد، توانستیم بر تهاجمات دشمن غلبه کنیم و روند پیروزی های دشمن معکوس شد و نتایج در جبهه ها به نفع ایران اسلامی تغییر کرد.

استاندار با بیان این که پس از دفاع مقدس نیز هر جا که کشور نیاز به حضور بسیج داشت، بسیج با موفقیت کارش را دنبال کرد، تصریح نمود: بسیج در یک جا نتوانست ورود کند چون جریان اقتصاد کشور در دست تفکر لیبرالیستی بود و این جریان با نفوذ در ساحات اقتصادی، متاسفانه به فکر بسیجی، مجال نداد تا اقتصاد کشور را متحول و شکوفا کند. این وضعیت و ناملایمات در حوزه اقتصادی برای این است که تفکر بسیجی در اقتصاد جایگاهی نداشت.

نماینده عالی دولت در مازندران، گفت: رای شما ملت انقلابی و بسیجی به آیت الله رییسی که در اغلب بخش های مهم کشور دارای سمت، تجربه و تاثیر ارزنده بوده اند، موید این است که حتما بخاطر انحرافاتی که در گذشته در حوزه اقتصادی رخ داد دارای مطالباتی هستید و تایید بر این سخن است که ما در عرصه اقتصاد کشور نیازمند تفکر بسیجی هستیم.

*باید زنجیره حصار مدیران تکراری را بشکنیم

استاندار مازندران با بیان اینکه مطالبه ما باید این باشد که نیازمند حضور تفکر تحولی ناشی از نگاه انقلابی و بسیجی در عرصه اقتصاد کشور هستیم، تصریح کرد: ما نباید سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس که دارای تجربیات گرانسنگی هستند را در شهرها و روستاها تنها بگذاریم بلکه باید از افکار ارزشی و فکری این سرداران استفاده کنیم.

حسینی پور یادآور شد: سرداران بسیجی ما در دوران جنگ‌ با معنویت و پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت توانستند در مقابل دشمنی که تمام امکانات دنیا را در اختیار داشت مقابله کنند و پیروز شوند.

استاندار مازندران گفت: امروز جنگ ،جنگ اقتصادی است و ما نیازمند تحول در حوزه مدیریت اجرایی کشور و تحول در نوع نگاه حکمرانان اجرایی کشور هستیم.

وی تاکید کرد: امروز در اتاق هیچ مسئولی به روی مردم نباید بسته باشد‌، در حکمرانی اسلامی امیرالمومنین (ع) در کوچه، خیابان و مسجد با مردم گفت ‌و گو می‌کرد، مردم راحت مسائل را بیان می‌کردند.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری که الگوی عدالت و حکمرانی اسلامی در جهان امروزند، با مردم صحبت می کنند. ما مسئولان کوچک نباید فخر فروشی کرده و درها را به روی مردم ببندیم.

حسینی پور با بیان اینکه بزرگترین نهاد نظارتی خود مردم هستند، اذعان داشت: باید نطارت، مردمی باشد، هیچ چاره‌ای نداریم، اگر نظارت شماها نباشد اتفاقی نمی‌افتد، بنده در شروع مدیریت اجرایی خودم این حرف را بیان می‌کنم. امروز روز خداحافظی نیست، خودم می‌گویم بیایید همه مدیران شهری را نظارت کنید، متاسفانه با تفکر لیبرالیسم بین مردم و مسئولان مشکلاتی ایجاد شد که باید این فاصله ها برداشته شود.

استاندار مازندران ادامه داد: استان مازندران دارای ظرفیت های بی‌نظیر است، این مردم سرمایه استان هستند، در برخی از کشورهای اروپایی و افریقایی تنها یک کشور مساحت استان مازندران را دارد، ما متاسفانه نتوانستیم در حق این مردم شهیدپرور که در شکل‌گیری انقلاب، دوران دفاع مقدس و دفاع حرم اهل بیت ( علیهم السلام ) موثر عمل کرده و در همین دوره انتخابات علیرغم بخشی از ناراحتی‌ها و خواسته های بحق؛ مشارکت ۶۱ درصدی داشتند، خدمت گزاری کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: مردم باید مطالبات را فریاد کنند، ما باید زنجیره حصار مدیران تکراری را بشکنیم و این اتفاق نخواهد افتاد جز اینکه شما مردم بخواهید در عرصه‌های مختلف پشتیبانی کنید، بنده هم به‌عنوان خدمت‌گزار شما به لطف الهی و به دعای خیر علماء و مومنین ان شاالله بتوانم نماینده شایسته‌ای برای این دوره مدیریتی در استان مازندران باشم.

وی عنوان کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور استانداران و نمایندگان استان های شمالی با ریاست جمهوری برگزار شد، مسائل استان به شایستگی توسط نمایندگان شریف استان به محضر آقای رییس جمهور رسید و تصمیمات عاجلی برای توسعه اقتصادی مازندران در راه است.

حسینی پور ادامه داد: ما اعلام کردیم اگر این اختیارات به استان مازندران داده شود نه تنها یک نفر بیکار نخواهیم داشت، بلکه استان به تنهایی می‌تواند ثروت مردم را افزایش بدهد.

استاندار مازندران در پایان تاکید کرد: در استان باید از امکانات دریا و جنگل با همت جوانان نخبه‌ای که بنده دستشان را می‌بوسم استفاده کنیم و تقاضا دارم جوانان و نخبگان به میدان بیایند. ان شاالله مردم طعم شیرین یک زندگی آرام و آرامش اجتماعی را خواهند چشید.