اختصاص 50میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کمربندی نور

فرماندار شهرستان نور از اختصاص 50 میلیارد و 377 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل طرح ملی کمربندی نور- رویان بعد از 14 سال خبر داد. به گزارش حرف، علی شادمان افزود: هم اکنون مراحل انتخاب پیمانکار برای اجرای این پروژه در حال انجام است و در صورتی که مشکلی رخ ندهد، فاز آخر آن تا […]

6

فرماندار شهرستان نور از اختصاص 50 میلیارد و 377 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل طرح ملی کمربندی نور- رویان بعد از 14 سال خبر داد.

به گزارش حرف، علی شادمان افزود: هم اکنون مراحل انتخاب پیمانکار برای اجرای این پروژه در حال انجام است و در صورتی که مشکلی رخ ندهد، فاز آخر آن تا 18ماه آینده به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

فرماندار نور یکی از مشکلات مهم نیمه تمام ماندن کمربندی را مشکل تملک زمین های مسیر دانست و گفت: موافقت صاحبان این اراضی کسب شده و مشکل تملک زمین های مسیر این کنار گذر از ابتدای گلنددرود تا کمربندی ونوش نیز رفع شده است.

** تکمیل راه ساحلی نور تا پایان سال

شادمان همچنین از تکمیل راه ساحلی شهر نور به طول چهار کیلومتر تا پایان امسال خبر داد و گفت: بخش عمده ای از این مسیر آماده شده و با اتمام ساخت 2 پل موجود، مسیر آماده بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این محور از یکسال پیش آغاز شد، افزود: با تکمیل و بهره برداری این راه ساحلی ، ترافیک این شهر در تعطیلات نوروزی و تابستان کاهش خواهد یافت.

فرماندار نور همچنین از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار ملی برای تعریض مسیر چمستان به نور خبر داد و اظهار داشت: مراحل مناقصه این پروژه انجام شد و پیمانکار این طرح نیز هفته آینده عملیات اجرایی این طرح را آغاز خواهد کرد.

شهرستان 123 هزار نفری نور به دلیل واقع شدن در مسیر کناره شرق و غرب مازندران و برخورداری از موقعیت های ممتاز گردشگری مانند دریا ، جنگل ، بوستان های جنگلی و آثار تاریخی یکی از شهرستان های پرترافیک منطقه غرب مازندران است.