احداث پل راه روستايي پل متکارودبار شهرستان چالوس

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نوشهر ،چالوس و کلاردشت از احداث پل در راه روستايي “متکارودبار” شهرستان چالوس با صرف اعتباري بالغ‌بر یک میلیارد و شش‌صد ميليون تومان خبر داد.  شهسواری  ضمن اعلام اين مطلب افزود: پل‌ها همواره نقش مؤثری در ايجاد ارتباط ميان اقوام و شكوفايي اقتصادي جوامع ايفا نموده و درتامين شبكه […]

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نوشهر ،چالوس و کلاردشت از احداث پل در راه روستايي “متکارودبار” شهرستان چالوس با صرف اعتباري بالغ‌بر یک میلیارد و شش‌صد ميليون تومان خبر داد.

 شهسواری  ضمن اعلام اين مطلب افزود: پل‌ها همواره نقش مؤثری در ايجاد ارتباط ميان اقوام و شكوفايي اقتصادي جوامع ايفا نموده و درتامين شبكه ارتباطي راه‌های يك كشور از اهميت ویژه‌ای برخوردارند.

وي تصريح نمود : ازاین‌رو اين اداره در زمينه احداث پل در بخش راه روستايي اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود داشته كه ازجمله اين اقدامات می‌توان به احداث پل با دهانه 35 متر و عرض ماشین‌رو 7/5 متر و احداث دیوار سنگ ملاطی و زهکش به طول 20 متر و 18 متر در محور روستایی متکارود از توابع مرزن‌آباد – شهرستان چالوس اشاره نمود .

گفتني است از 7863كيلومتر راه روستايي موجود در مازندران مقدار 814كيلومتر در شهرستان نوشهر و چالوس و کلاردشت  واقع‌شده است.