احتمال کلنگ‌زنی خط برقی کردن راه‌آهن شمال بعد از ماه رمضان

مدیرکل راه‌آهن شمال گفت: احتمال دارد خط برقی راه‌آهن شمال بعد از ماه مبارک رمضان کلنگ‌زنی شود. یوسف گران‌پاشا اظهار کرد: دوخطه کردن ساری ـ قائم‌شهر در دستور کار قرار دارد که استاندار مازندران به‌صورت جدی پیگیر این امر است. وی ادامه داد: مطالعه احداث خط جدید بابل، قائم‌شهر و آمل در دستور کار قرار […]

مدیرکل راه‌آهن شمال گفت: احتمال دارد خط برقی راه‌آهن شمال بعد از ماه مبارک رمضان کلنگ‌زنی شود.

یوسف گران‌پاشا اظهار کرد: دوخطه کردن ساری ـ قائم‌شهر در دستور کار قرار دارد که استاندار مازندران به‌صورت جدی پیگیر این امر است.

وی ادامه داد: مطالعه احداث خط جدید بابل، قائم‌شهر و آمل در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه‌‌آهن شمال بیان کرد: قرارداد احداث ایستگاه ساری درحال انجام است که به‌زودی کلید خواهد خورد.

این مسؤول با اشاره به احتمال کلنگ‌زنی خط برقی کردن راه‌آهن شمال بعد از ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: همچنین بهسازی و بازسازی خطوط راه‌آهن از زیراب به پل‌سفید دو ماه آینده آغاز می‌شود.

گران‌پاشا با اعلام اینکه قطار گردشگری روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در راه‌آهن شمال فعال است، اضافه کرد:  آمادگی داریم درصورت اعلام  آژانس‌های بخش گردشگری از شهرهای مختلف از ظرفیت این بخش استفاده کرده و قطار گردشگری را در این بخش‌ها فعال کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم از تجاوز به حریم راه‌آهن پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: شاهد افزایش برخورد با قطار هستیم که لازم است مردم از ورود به حریم راه‌آهن پرهیز کنند./فارس