اجرای 71 طرح اشتغال برای مددجویان

چالوس-خبرنگار حرف محمد قمی ،رئیس کمیته امداد چالوس گفت: 71 طرح اشتغال از ابتدای سالجاری تاکنون برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اجرا شده است. وی با بیان اینکه طرح های اشتغال به ارزش یک میلیارد و نه میلیون تومان در شش ماهه نخست امسال برای مددجویان اجرا شده است ،افزود: اجرای طرح های […]

unnamed

چالوس-خبرنگار حرف

محمد قمی ،رئیس کمیته امداد چالوس گفت: 71 طرح اشتغال از ابتدای سالجاری تاکنون برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح های اشتغال به ارزش یک میلیارد و نه میلیون تومان در شش ماهه نخست امسال برای مددجویان اجرا شده است ،افزود: اجرای طرح های اشتغال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸۴ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: ۲۱ مورد از وام های اشتغال به ارزش ۱۶۳ میلیون تومان ازطریق صندوق امداد ولایت و 50 مورد وام نیز به مبلغ ۸۴۶ میلیون تومان از اعتبارات بانکی پرداخت شد.

وی افزود: طرح های اشتغال اجرا شده برای مددجویان در زمینه های خدماتی ،دامداری،کشاورزی، صنایع دستی ،صنفی و صنعتی بوده است.

قمی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۰ نفر از خدمات آموزش بهره مند شده ، چهار مورد کاریابی انجام و هزار و 493 طرح توسط همکاران واحد اشتغال چالوس نظارت شد.

شایان ذکر است در چالوس هزار و 982 خانوار کمک معیشت بگیرکمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند