اجرای ۱۴هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در ساری

مدیر امور آبفاشهری ساری گفت: ۱۴هزار و ۷۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی طی شش ماه اول امسال، در این شهر انجام شد. به گزارش حرف به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برار زاده افزود: در این مدت به منظور کاهش هدر رفت آب و اندازه گیری دقیق مصرف آب ۱۱۷۶ فقره کنتور […]

8

مدیر امور آبفاشهری ساری گفت: ۱۴هزار و ۷۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی طی شش ماه اول امسال، در این شهر انجام شد.

به گزارش حرف به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برار زاده افزود: در این مدت به منظور کاهش هدر رفت آب و اندازه گیری دقیق مصرف آب ۱۱۷۶ فقره کنتور خراب تعویض و نسبت به نصب ۸۱۴ فقره انشعاب آب جدید اقدام شد.وی، با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال، ۵۱۶۰ متر شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر ساری احداث شد، تصریح کرد: درحال حاضر ۲۳ درصد از مشترکین این شهر شامل ۱۲۴۱۷۸ نفر از خدمات فاضلاب بهره مند هستند.

مدیر امور آبفاشهری ساری از استقرار میز خدمت الکترونیکی در امور و ارایه خدمات ۲۲ گانه از طریق پورتال شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران خبر داد و گفت: به منظور کاهش اتلاف وقت مشترکین و تسریع وتسهیل درخواستهای متقاضیان، خدمات مشترکین از طریق دفاتر پیشخوان دولت و به صورت الکترونیکی انجام می شود.

برارزاده، با تاکید بر اینکه مشترکین از مراجعه حضوری به امور خودداری نمایند افزود: متقاضیان می توانند با در اختیار داشتن کد رهگیری، روند بررسی و نتیجه درخواستهای خود را پیگیری نماید.