اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام استان تا پایان سال ۹۸

با حضور مقام عالی دولت در استان، پروژه سالن ورزشی پاسدار حکمت با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ مدرسه ۶ کلاسه سلمان فارسی روستای لنگا بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان به زمین زده شد‌. سالن ورزشی پاسدارحکمت شهرستان عباس آباد با اعتبار 1 میلیارد […]

photo_2019-02-10_13-17-17

با حضور مقام عالی دولت در استان، پروژه سالن ورزشی پاسدار حکمت با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ مدرسه ۶ کلاسه سلمان فارسی روستای لنگا بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان به زمین زده شد‌.

سالن ورزشی پاسدارحکمت شهرستان عباس آباد با اعتبار 1 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی با حضور احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، شریعت نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی، جوا اصلانی، فرماندار شهرستان عباس آباد و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی افتتاح شد.

هم چنین در این روز کلنگ دبستان 6 کلاسه سلمان فارسی روستای لنگا بخش مرکزی شهرستان عباس آباد با اعتبار تخصیصی 1 میلیارد تومان از محل اعتبارات خیرین مدرسه ساز با حضور  استاندار مازندران ،و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

استاندار مازندران در افتتاح این پروژه ها گفت، در دهه فجر امسال حدود هزار و چهل میلیارد تومان پروژه در بخش های، ورزشی، اقتصادی، صنعتی، خدماتی، عمرانی و فرهنگی در مازندران افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش حرف، حسین زادگان همچنین پروژه های نیمه تمام استان را حدود ۵هزار پروژه اعلام کرد و افزود، اولویت تکمیل با پروژه های ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان می باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد، پروژه های ورزشی نیمه کاره استان تا پایان سال ۹۸ به پایان خواهد رسید.

وی گفت، رفع معضل ترافیک در غرب مازندران را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

در این روز گلنگ ساخت مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه خیرساز سلمان فارسی روستای لنگا گبخش مرکزی شهرستان عباس‌آباد در زمینی به مساحت ۴۹۸۰ متر مربع و زیر بنای ۵۰۰ متر با اعتبار حدود یک میلیارد تومان توسط خیر حیدر حیدر پور احداث می شود.

همچنین سالن ورزشی چند منظوره پاسدار حکمت در زمینی به مساحت ۱۴۱۹ متر مربع و زیر بنای ۴۰۰ متر و اعتبار ۱۸ میلیارد ریال با امکانات ویژه به بهره‌برداری رسید. زمین سالن ورزشی پاسدار حکمت توسط خیر زنده یاد زینت الملوک حکمت اهداء شده بود.