آمادگی كامل شركت گاز مازندران جهت استقبال از فصل سرد سال

در آستانه فصل سرد سال جلسه‌ای تحت عنوان آمادگی زمستانی با حضور مدیرعامل و روسای ادارات گازرسانی شرکت گاز استان مازندران در اداره مرکزی برگزار شد. مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تأکید بر ارائه خدمت صادقانه گفت: با فرارسیدن فصل سرما بازدید و بررسی تأسیسات ،ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیرهای گاز […]

در آستانه فصل سرد سال جلسه‌ای تحت عنوان آمادگی زمستانی با حضور مدیرعامل و روسای ادارات گازرسانی شرکت گاز استان مازندران در اداره مرکزی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تأکید بر ارائه خدمت صادقانه گفت: با فرارسیدن فصل سرما بازدید و بررسی تأسیسات ،ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیرهای گاز ازجمله اولویت‌های کاری واحدهای بهره‌برداری این شرکت بوده است که بحمدا… نقاط قوت و ضعف شناسایی و مشکلات احتمالی بررسی گردیده است و با آمادگی کامل در ارائه خدمت به استقبال پاییز و زمستان خواهیم رفت.

جعفر احمدپور بر حفظ آمادگی شرکت گاز استان برای مقابله با سرما اشاره نمود و اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفیت شرکت برای تأمین گاز پایدار و مستمر و ایمن برای مشترکین استفاده خواهیم کرد.

احمدپور همچنین مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکین را خواستار شد و افزود: مدیریت مصرف گاز یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن از سوی مشترکین، علاوه بر صرفه اقتصادی برای مشترکین از بروز مشکلات در پیک مصرف جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه 99.6 درصد خانوارهای شهری و 93 درصد خانوارهای روستایی  استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: هم‌اکنون بیش از یک‌میلیون و 400 هزار مشترک گاز طبیعی در استان وجود دارد .

وی در پايان از تمامی مشتركين محترم خواست تا با مديريت صحيح و استفاده ايمن از گاز طبيعی و پرداخت به‌موقع قبوض مصرفی خادمان خويش را در ارائه هر چه بيشتر و بهتر در خدمات‌رسانی ياری نمايند.