آغاز عملیات بهسازی و آسفالت 35 کیلومتر راه های روستایی شهرستان آمل و لاریجان

مهندس نظری از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه های روستایی آمل و لاریجان با محوریت بخش های پنج گانه مرکزی دشت سر دابودشت لاریجان  امامزاده عبدالله خبر داد. سید محمد نظری در حاشیه  ی مراسم  کلنگ زنی بهسازی و آسفالت راه های روستایی آمل و لاریجان که با حضور دکتر یوسفیان ملا نماینده […]

مهندس نظری از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه های روستایی آمل و لاریجان با محوریت بخش های پنج گانه مرکزی دشت سر دابودشت لاریجان  امامزاده عبدالله خبر داد.

سید محمد نظری در حاشیه  ی مراسم  کلنگ زنی بهسازی و آسفالت راه های روستایی آمل و لاریجان که با حضور دکتر یوسفیان ملا نماینده ی مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان آمل برگزار گردید خاطرنشان کرد :

عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت بخش های پنج گانه ی آمل و لاریجان که شامل  بخش های  مرکزی، دشت سر، دابودشت ،لاریجان ،امامزاده عبدالله  می گردد از جمله قسمت های مهم این پروژه می باشد که اجرایی و آغاز شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح کرد : 35 پروژه در بخش های مختلف راه روستایی آمل و لاریجان از محل اعتبارات ملی و استانی در دست اقدام می باشد که درصدد می باشیم با کمک و پیگیری دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در زودترین زمان ممکن این پروژه مهم را بهره برداری و تکمیل نماییم.

وی افزود :  بدلیل برخورداری شهرستان آمل از ظرفیت های مهم در حوزه صنعت و کشاورزی ، گردشگری توسعه محورهای مواصلاتی در حوزه های مختلف بخصوص راه روستایی یکی از موضوعات مهمی است که نقش بسزایی در توسعه پایدار این نقطه از استان دارد .

مهندس نظری عنوان کرد : آسفالت و بهسازی  بیش از 102 روستا با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال  در این پروژه مهم در دستور کار قرار دارد ، به طوریکه روستاهایی همچون نوا به طول 9 کیلومتر ،فیره به طول 4 کیلومتر ، لهر به طول 9 کیلومتر،بزمینان رودباردشت به طول 6/3 کیلومتر از مهم ترین بخش های این پروژه می باشد.

وی  با اشاره به اینکه روکش آسفالت و بهسازی راه روستایی موسی محله –دیه کاشی محله به طول 3 کیلومتر با اعتبار بالغ بر 200 میلیون تومان در حال اجرایی شدن است  یادآور شد : بهسازی و   آسفالت راه روستایی معلم کلا – دشت سربه طول 2 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان  در دستور کار قرار دارد .