آتش سوزی یک واحد مرغداری در ساری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به آتش سوزی یک واحد مرغداری گوشتی در این شهرستان، گفت: در این حادثه حدود ۱۶ هزار قطعه جوجه چهار هفته ای تلف شدند. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، رضا پورفلاح از آتش سوزی یک واحد مرغداری در روستای حاجی آباد […]

8
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به آتش سوزی یک واحد مرغداری گوشتی در این شهرستان، گفت: در این حادثه حدود ۱۶ هزار قطعه جوجه چهار هفته ای تلف شدند.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، رضا پورفلاح از آتش سوزی یک واحد مرغداری در روستای حاجی آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ساری در شب گذشته خبر داد و گفت: در این حادثه حدود ۱۶ هزار قطعه جوجه چهار هفته ای تلف شدند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به ظرفیت ۴۰ هزار قطعه ای این واحد مرغداری گوشتی، ادامه داد: دو سالن از پنج سالن پرورش دچار حریق شدند
.پورفلاح با بیان اینکه متاسفانه یک نفر نیز در این حادثه کشته شد، افزود: علت آتش سوزی در دست بررسی است.وی با بیان اینکه سقف و دیواره سالن ها، تاسیسات و سیستم های عایق بندی، دستگاه های آبخوری و دان خوری تخریب شد، پیش بینی کرد: به این واحد حدود ۲۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده باشد.